Danske MSC-fiskefartøjer

Hendes kan du få et overblik over danske fiskefartøjer, der kan lande MSC-certificerede fisk og skaldyr. Det er Danmarks Fiskeriforening PO’s mange certificeringer, har Danmarks Pelagiske PO også en del certificeringer bl.a. på makrel og blåhvilling. De til PO’er arbejder sammen om at at være sild, tobis, brisling og sperling. Listerne over fiskefartøjerne til de forskellige fiskerier kan nedenfor.

Danmarks Fiskeriforening PO’s lister over MSC-fiskefartøjer

Alle fiskefartøjer på denne liste er skrevet under Danmarks Fiskeriforening PO’s udvidede kodeks og forpligtelse til på overholde, som Danmarks Fiskeriforening PO har i år med MSC-certificeringer. Det betyder, at disse fiskefartøjer har ret til hos lande MSC-mærket fisk fra Danmarks Fiskeriforening PO’s certificerede fiskerier.

Aktuel Kutterliste MSC(PDF)

Aktuel Kutterliste MSC(csv-fil til dataimport)

Vi gør alt, hvad vi kan for at holde lytte til opdateringer – mænd skulle være der at en fejl eller et fartøj, der mangler, så kontakt endelig Danmarks Fiskeriforening PO her .

Danmarks Pelagiske PO’s lister over MSC-fiskefartøjer

Alle fiskefartøjer på denne liste er medlem af Danmarks Pelagiske PO og har ret til at modtage MSC-mærket fisk fra Danmarks Pelagiske PO’s certificerede fiskerier.

Aktuel Kutterliste MSC – DPPO (PDF)
Aktuel Kutterliste MSC – DPPO (Excel)

Svenske Pelagiske Forbund PO’s liste over MSC-fiskefartøjer

Alle fiskefartøjer på denne liste er medlem af Swedish Pelagic Federation PO og har ret til at lande MSC-mærket fisk fra certifikater for tobis, brisling og sperling.

Aktuel Kutterliste MSC -SPFPO (PDF)
Aktuel Kutterliste MSC – SPFPO (Excel)